Повернення та обмін протягом 14 днів
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (Розділ 2, стаття 9), покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів із моменту отримання замовлення за таких умов:
-
Товар не використовувався і не має слідів експлуатації (подряпини, сколи, потертості, тощо)
-
Збережено товарний вигляд, комплектність (упаковка, пломби, ярлики) та розрахунковий документ
-
Товар повністю справний, не активований і відповідає замовленню.
Процедура повернення чи обміну:
1. Зв’яжіться з нами:
-
Email: getapple.ua@gmail.com
-
Телефон: 0 800 330 211
2. Ви можете обміняти або повернути товар через службу доставки «Нова Пошта» чи завітати до одного з наших магазинів.:
-
Дніпро: пр. Дмитра Яворницького, 33 (063 887 10 10)
-
Київ: вул. Велика Васильківська, 72, ТЦ "Олімпійський" (073 887 10 10)
-
Дніпро: вул. Європейська, 9а, БЦ "Delmar" (093 887 10 10)
3. При обміні можлива доплата або повернення різниці у вартості.
4. Грошова компенсація здійснюється тим самим способом, яким була проведена оплата, протягом 7 робочих днів після отримання товару.
Товари, що не підлягають поверненню протягом 14 днів:
-
Товари, що мають сліди використання: подряпини, сколи, потертості, вм’ятини, порушення пломб.
-
Пристрій було активовано покупцем.
Повернення товарів неналежної якості
Умови обміну та повернення товару:
-
Неналежна якість товару або невідповідність опису.
Покупець має право на обмін або повернення товару, якщо:
-
Виявлено дефекти чи виробничий брак.
-
Товар не відповідає інформації, розміщеній на сайті.
Такі випадки повинні бути зафіксовані під час огляду товару у відділенні транспортної компанії в присутності її представника.
-
-
Вартість доставки
У разі підтвердження неналежної якості товару або невідповідності опису, витрати на повернення товару з відділення Нової пошти покриває продавець.
Важливо:
Якщо покупець не оглянув товар при отриманні та не зафіксував дефекти чи виробничий брак у відділенні транспортної компанії, товар обміну та поверненню не підлягає.
Будь ласка, уважно перевіряйте товар одразу після отримання!
Адреса для повернення: “Нова Пошта” Україна, місто Дніпро, Відділення №36: вул. Гончара, 14. Одержувач: Зімін Євгеній, 093 979 14 61.
Гарантійне обслуговування
Термін дії: 31 день із моменту отримання товару
Контакти для звернення:
-
Email: getapple.ua@gmail.com
-
Телефон: 0 800 330 211
Умови гарантійного обслуговування
Умови надання гарантійного обслуговування тут
Якщо товар має несправність або заводський брак, то покупець має право повернути товар продавцю за рахунок продавця та отримати послуги з сервісного обслуговування, або обміняти товар. Повернення здійснюється або Новою поштою, або у фізичних магазинах. Дивись пункт “Повернення товарів неналежної якості”
Якщо випадок не підлягає умовам гарантіі, то ремонт та обслуговування будуть платними
-
Гарантія не поширюється на:
-
Механічні пошкодження.
-
Пошкодження через невідповідність стандартам живлення чи неправильну експлуатацію.
-
Товари з порушеними пломбами, слідами некваліфікованого ремонту.
-
-
Для гарантійного обслуговування необхідно зберегти гарантійний талон, у якому вказано:
-
Модель, серійний номер, дату продажу.
-
IMEI повинен збігатися з даними у талоні.
-
Як передати товар за гарантією:
- Упакуйте товар у надійну коробку
- Відправте через "Нову Пошту" за адресою: “Нова Пошта” Україна, місто Дніпро, Відділення №36: вул. Жуковського, 2е. Одержувач: Зімін Євген, 093 979 1461 - доставка за рахунок отримувача
Контакти для запитань
- Телефон: 0 800 330 211
- Email: getapple.ua@gmail.com