Ми впевнені у якості кожного пристрою, який продаємо, і гарантуємо його бездоганну роботу. Кожна покупка в GetApp автоматично захищена базовою гарантією на 3 місяці з моменту придбання. Хочете більше спокою? Обирайте розширену гарантію на 18 місяців або на 4 роки. GetApp - єдиний магазин в Україні, що пропонує розширену гарантію до 4 років на вживану/оновлену техніку Apple.

 

Стандартна гарантія (3 місяці)

Що покриває:

  • Несправність пристрою не з вини клієнта.

  • Заводський брак.

У разі несправності здійснюємо ремонт або обмін пристрою.

 

Розширена гарантія (18 місяців)

Вартість: +10% до ціни товару.

Покриває:

  • Заводський брак.

  • Несправність не з вини клієнта.

У разі несправності здійснюємо ремонт або обмін пристрою.

 

Додаткові переваги для власників розширеної гарантії на 18 місяців:

  • Створення iCloud;

  • Перенесення даних;

  • Установка додатків;

  • Захисне скло у подарунок або 50% знижка на преміум-скло (для iPhone, iPad, Apple Watch);

  • Знижка 20% на аксесуари (для MacBook, iPad, Apple Watch, iPhone);

  • Підмінний фонд і екстраремонт.

 

Розширена гарантія на 4 роки

Вартість: +15% або +20% до вартості товару.

Покриває:

  • Заводський брак.

  • Несправності не з вини клієнта.

У разі несправності здійснюємо ремонт або обмін пристрою.

 

Особливі умови для MacBook:

  • Обов'язкове щорічне профілактичне обслуговування (чистка пристрою та заміна термопасти).

При оплаті +15%:

  • 1 обслуговування безкоштовно, 3 - за рахунок клієнта.

При оплаті +20%:

  • Усі 4 обслуговування протягом гарантії - безкоштовно.

 

Інші пристрої: iPad, Apple Watch, AirPods - гарантія діє без додаткових умов.

 

Додаткові переваги для власників розширеної гарантії на 4 роки:

  • Створення iCloud;

  • Перенесення даних;

  • Встановлення додатків;

  • Вигідний Trade-in та фіксація ціни на пристрій (не більше -30% у перший рік, далі -10% щороку);

  • Захисне скло у подарунок або знижка 50% на преміум-скло для iPhone, iPad, Apple Watch;

  • Знижка 30% на аксесуари для iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook;

  • Знижка 20% на сервісний ремонт та додаткове обслуговування;

  • Підмінний фонд та екстраремонт.

 


Умови гарантійного обслуговування

Магазин "GetApp" забезпечує гарантійне обслуговування протягом гарантійного терміну з дати продажу виробу за відсутності порушення нижче вказаних умов:

  • відсутність механічних пошкоджень;
  • відсутність слідів недбалого або навмисного пошкодження;
  • відсутність потрапляння сторонніх предметів, речовин, рідин;
  • відсутність слідів некваліфікованого ремонту чи розкриття;
  • використання зарядного пристрою, що не відповідає стандартам безпеки Apple;
  • відсутність змін конструкції чи програмного забезпечення;
  • відсутність пошкоджень, спричинених природними явищами (гроза, ураган тощо);
  • збереження гарантійної пломби та наклейки.
     

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • елементи живлення (батарея)

  • зарядний пристрій.

 

Гарантійний талон

Магазин «GetApp» надає гарантійний талон до кожного товару, яким підтверджує взяті на себе зобов'язання щодо задоволення вимог споживачів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів, у разі виявлення недоліків виробу.

Гарантійний талон дійсний лише за наявності правильно та чітко вказаних: моделі, серійного номера (коду активації виробу, дати продажу та підпису покупця. IMEI та модель виробу мають відповідати номеру, зазначеному в гарантійному талоні. У випадку порушення вищевказаних умов, а також у разі, коли дані, зазначені в гарантійному талоні, змінені, стерті або переписані, талон вважається недійсним.

Однак, магазин «GetAрр» залишає за собою право відмовити як у гарантійному, так і в безплатному сервісному обслуговуванні виробу у разі недотримання перерахованих вище умов. Усі умови гарантійних зобов'язань і безкоштовного гарантійного обслуговування діють у рамках чинного законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством України.

 

Індивідуальний підхід


Ми цінуємо кожного клієнта і розуміємо, що обставини бувають різні.
Навіть якщо випадок не підпадає під стандартну гарантію, ми завжди готові розглянути його окремо. У виняткових ситуаціях можемо надати обслуговування за рахунок компанії.

 

Як передати техніку на гарантійне обслуговування

Ви можете передати техніку для гарантійного обслуговування двома способами:

1. Особисто у фізичні магазини GetApp

Техніку можна передати безпосередньо в один із наших магазинів:

📍 Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 33
Телефон: 063 887 10 10

📍 Київ, ТЦ «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 72, 1 поверх, магазин №1.27
Телефон: 073 887 10 10

📍 Дніпро, вул. Європейська, 9а, БЦ «Delmar»
Телефон: 093 887 10 10

 

2. Доставка "Новою Поштою"

З будь-якого міста України ви можете відправити техніку "Новою Поштою" у відділення в Дніпрі.

Що потрібно зробити:

  1. Упакуйте пристрій в надійну коробку, щоб забезпечити його безпеку під час транспортування.

  2. Заповніть накладну у відділенні "Нової Пошти" або онлайн на сайті.

  3. Вкажіть дані для відправки:

    • ПІБ: Євгеній Зімін

    • Телефон: 093 979 14 61

    • Відділення №36 "Нової Пошти".м. Дніпро, вул. Жуковського, 2е

  4. Передайте техніку та накладну працівникам "Нової Пошти".
    Збережіть номер ТТН для відстеження відправлення на сайті "Нової Пошти".

  5. Оплата доставки здійснюється за рахунок отримувача.

 

З питань гарантії та сервісного обслуговування звертайтесь, будь ласка, за телефоном: 0 800 20 62 02 (безкоштовно для всіх операторів в Україні)

 

Ваша довіра - наша найбільша цінність. Ми не просто продаємо техніку - ми гарантуємо спокій і підтримку на кожному етапі вашого користування Apple. Дякуємо, що обираєте GetApp.