Ми впевнені у якості кожного пристрою, який продаємо, і гарантуємо його бездоганну роботу. Кожна покупка в GetApp автоматично захищена базовою гарантією на 3 місяці з моменту придбання. Хочете більше спокою? Обирайте розширену гарантію на 18 місяців або на 4 роки. GetApp - єдиний магазин в Україні, що пропонує розширену гарантію до 4 років на вживану/оновлену техніку Apple.
Стандартна гарантія (3 місяці)
Що покриває:
-
Несправність пристрою не з вини клієнта.
-
Заводський брак.
У разі несправності здійснюємо ремонт або обмін пристрою.
Розширена гарантія (18 місяців)
Вартість: +10% до ціни товару.
Покриває:
-
Заводський брак.
-
Несправність не з вини клієнта.
У разі несправності здійснюємо ремонт або обмін пристрою.
Додаткові переваги для власників розширеної гарантії на 18 місяців:
-
Створення iCloud;
-
Перенесення даних;
-
Установка додатків;
-
Захисне скло у подарунок або 50% знижка на преміум-скло (для iPhone, iPad, Apple Watch);
-
Знижка 20% на аксесуари (для MacBook, iPad, Apple Watch, iPhone);
-
Підмінний фонд і екстраремонт.
Розширена гарантія на 4 роки
Вартість: +15% або +20% до вартості товару.
Покриває:
-
Заводський брак.
-
Несправності не з вини клієнта.
У разі несправності здійснюємо ремонт або обмін пристрою.
Особливі умови для MacBook:
-
Обов'язкове щорічне профілактичне обслуговування (чистка пристрою та заміна термопасти).
При оплаті +15%:
-
1 обслуговування безкоштовно, 3 - за рахунок клієнта.
При оплаті +20%:
-
Усі 4 обслуговування протягом гарантії - безкоштовно.
Інші пристрої: iPad, Apple Watch, AirPods - гарантія діє без додаткових умов.
Додаткові переваги для власників розширеної гарантії на 4 роки:
-
Створення iCloud;
-
Перенесення даних;
-
Встановлення додатків;
-
Вигідний Trade-in та фіксація ціни на пристрій (не більше -30% у перший рік, далі -10% щороку);
-
Захисне скло у подарунок або знижка 50% на преміум-скло для iPhone, iPad, Apple Watch;
-
Знижка 30% на аксесуари для iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook;
-
Знижка 20% на сервісний ремонт та додаткове обслуговування;
-
Підмінний фонд та екстраремонт.
Умови гарантійного обслуговування
Магазин "GetApp" забезпечує гарантійне обслуговування протягом гарантійного терміну з дати продажу виробу за відсутності порушення нижче вказаних умов:
- відсутність механічних пошкоджень;
- відсутність слідів недбалого або навмисного пошкодження;
- відсутність потрапляння сторонніх предметів, речовин, рідин;
- відсутність слідів некваліфікованого ремонту чи розкриття;
- використання зарядного пристрою, що не відповідає стандартам безпеки Apple;
- відсутність змін конструкції чи програмного забезпечення;
- відсутність пошкоджень, спричинених природними явищами (гроза, ураган тощо);
- збереження гарантійної пломби та наклейки.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
-
елементи живлення (батарея)
-
зарядний пристрій.
Гарантійний талон
Магазин «GetApp» надає гарантійний талон до кожного товару, яким підтверджує взяті на себе зобов'язання щодо задоволення вимог споживачів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів, у разі виявлення недоліків виробу.
Гарантійний талон дійсний лише за наявності правильно та чітко вказаних: моделі, серійного номера (коду активації виробу, дати продажу та підпису покупця. IMEI та модель виробу мають відповідати номеру, зазначеному в гарантійному талоні. У випадку порушення вищевказаних умов, а також у разі, коли дані, зазначені в гарантійному талоні, змінені, стерті або переписані, талон вважається недійсним.
Однак, магазин «GetAрр» залишає за собою право відмовити як у гарантійному, так і в безплатному сервісному обслуговуванні виробу у разі недотримання перерахованих вище умов. Усі умови гарантійних зобов'язань і безкоштовного гарантійного обслуговування діють у рамках чинного законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством України.
Індивідуальний підхід
Ми цінуємо кожного клієнта і розуміємо, що обставини бувають різні.
Навіть якщо випадок не підпадає під стандартну гарантію, ми завжди готові розглянути його окремо. У виняткових ситуаціях можемо надати обслуговування за рахунок компанії.
Як передати техніку на гарантійне обслуговування
Ви можете передати техніку для гарантійного обслуговування двома способами:
1. Особисто у фізичні магазини GetApp
Техніку можна передати безпосередньо в один із наших магазинів:
📍 Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 33
Телефон: 063 887 10 10
📍 Київ, ТЦ «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 72, 1 поверх, магазин №1.27
Телефон: 073 887 10 10
📍 Дніпро, вул. Європейська, 9а, БЦ «Delmar»
Телефон: 093 887 10 10
2. Доставка "Новою Поштою"
З будь-якого міста України ви можете відправити техніку "Новою Поштою" у відділення в Дніпрі.
Що потрібно зробити:
-
Упакуйте пристрій в надійну коробку, щоб забезпечити його безпеку під час транспортування.
-
Заповніть накладну у відділенні "Нової Пошти" або онлайн на сайті.
-
Вкажіть дані для відправки:
-
ПІБ: Євгеній Зімін
-
Телефон: 093 979 14 61
-
Відділення №36 "Нової Пошти".м. Дніпро, вул. Жуковського, 2е
-
-
Передайте техніку та накладну працівникам "Нової Пошти".
Збережіть номер ТТН для відстеження відправлення на сайті "Нової Пошти". -
Оплата доставки здійснюється за рахунок отримувача.
З питань гарантії та сервісного обслуговування звертайтесь, будь ласка, за телефоном: 0 800 20 62 02 (безкоштовно для всіх операторів в Україні)
Ваша довіра - наша найбільша цінність. Ми не просто продаємо техніку - ми гарантуємо спокій і підтримку на кожному етапі вашого користування Apple. Дякуємо, що обираєте GetApp.